CTF Sales Oy tuottamat palvelut

CTF Salesilta löytyy monipuolinen kattaus erilaisia puhelinpalvelukeskusten palveluita. Tuotamme laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja

CTF Sales Oy:stä löydät monipuolisen kattauksen erilaisia puhelinpalvelukeskusten palveluita.

Tuotamme laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja. Chatin, somen, sähköpostin ja puhelimen avulla yrityksesi varmistaa onnistuneet asiakaskontaktit kaikissa kanavissa tarvittaessa vaikka kellon ympäri.

Yrityksemme toimiala

Ajanvarauspalvelu

Aina pelkkään asiakkaan tekemään yhteydenottoon vastaaminen ei riitä, myös asiakaskokemuksen on oltava tärkeä ja sen pitää olla positiivinen kokemus myös itse asiakkaalle. Tämä onnistuu nopean palvelun avulla ja kun asiakasta kuunnellaan ja ymmärretään. Yhteydenotto käsitellään aina napakasti ja turhia jossittelematta. Koko ajanvaraus on mahdollista siirtää CTF Sales Oy:n hoidettavaksi suunnittelemalla asiakkaan kanssa ohjeistukset sekä henkilökuntaa kouluttamalla. Jokainen asiakas on meille ja teille tärkeä. Siksi emme puhu palvelun ulkoistamisesta vaan mieluummin yhteistyöstä ja kumppanuudesta. Seurantapalavereissa kehitämme ja parannamme tuloksellisia kohtaamisia.

Yrityksemme toimiala

Ylitsevuotopalvelu

Kun yhteydenottoja tulee runsaasti (ns. ylivuototilanne) vastaa niihin ensisijaisesti esimerkiksi yrityksen oma henkilökunta ja toissijaisesti CTF Sales Oy:n asiakaspalvelukeskus. Puhelut voidaan siirtää asiakaspalvelukeskukseemme esimerkiksi silloin, kun oma vaihde on varattu tai jos tulevaan puheluun ei olla vastattu haluamanne ajan kuluessa. Puhelut oman palveluajan ulkopuolella on myös mahdollista ohjata CTF Sales Oy:n ammattitasoiselle henkilökunnalle ja näin varmistaa tavoitettavuus ja asiakastyytyväisyys kellon ympäri.

Yrityksemme toimiala

Asiakaspalvelu

Hoidamme asiakaspalvelun puolestasi. Asiakaspalvelu sopii yrityksille ja kaikille toimialoille koosta ja tuotteesta riippumatta. Asiakaspalvelu on saatavissa kellon ympäri tai halutessasi vaikka vain arkipäivisin tarvitsemillasi kellonajoilla. Meille ulkoistettuna asiakaspalvelu toimii osana omaa organisaatiotasi. Hyödynnämme asiakaspalvelussa kaikki mahdollisuudet, jotta saavutat yrityksesi tavoitteet eli valjastamme asiakaspalvelusi tukemaan yrityksesi päämääriä.

Yrityksemme toimiala

Chat-palvelu

Chat-palvelun avulla saat voit olla yhteydessä verkkosivusi vierailijoihin ja/tai Facebookin ja WhatsApp -kanavien kautta tuleviin yhteydenottoihin.

Yrityksemme toimiala

Kontaktirekisteri

Kun yhteydenottoja tulee runsaasti (ns. ylivuototilanne) vastaa niihin ensisijaisesti esimerkiksi yrityksen oma henkilökunta ja toissijaisesti CTF Sales Oy:n asiakaspalvelukeskus. Puhelut voidaan siirtää asiakaspalvelukeskukseemme esimerkiksi silloin, kun oma vaihde on varattu tai jos tulevaan puheluun ei olla vastattu haluamanne ajan kuluessa. Puhelut oman palveluajan ulkopuolella on myös mahdollista ohjata CTF Sales Oy:n ammattitasoiselle henkilökunnalle ja näin varmistaa tavoitettavuus ja asiakastyytyväisyys kellon ympäri.

Yrityksemme toimiala

Puhelinmyynti

CTF Sales Oy:llä on pitkä ja vankka osaaminen puhelinmyynnissä. Kaikki alkoi Vaasassa jo vuonna 2007 jolloin yritys tunnettiin tuolloin vielä toisella nimellä. Tuloksellinen puhelinmyynti voi hyvin vielä tänäkin päivänä ja on laajentunut Vaasan lisäksi Turkuun ja Vantaalle.

Yrityksemme toimiala

Backoffice

Ärsyttääkö jokin työpäivässäsi? Toistuvatko jotkin rutiinit mitkä hidastavat tuottavampien hommien tekemistä? Haluatko tehdä rahaa pienemmällä vaivalla? Anna meidän backofficella auttaa ja tehdä turhat rahanhankkimista hidastavat rutiinit puolestasi.

Yrityksemme toimiala

Agenttipalvelu

Agenttimme muodostavat verkossa operoivan asiakaspalvelutiimin. Agenttimme palvelevat asiakkaita sosiaalisen median syövereissä (kuten esim. Facebook, Twitter ja muut keskustelufoorumit) kellon ympäri 24/7. Agenttipalvelun sisällöstä sovitaan aina erikseen toimeksiantajan kanssa.

Yrityksemme toimiala

Vaihteenhoitopalvelu

Kun asiakas ottaa yhteyttä yritykseen, on hänellä luonnollisesti jotain asiaa ja jokainen yhteydenotto on tutkitusti kasvava riski menettää asiakas lopullisesti. Mitä jos puheluihin ei vastata? Juuri niin, Asiakas on silloin todennäköisesti menetetty

Kun asiakas on tyytyväinen, olet sinäkin tyytyväinen ja yritys voi hyvin. Anna meidän hoitaa asiakaspalvelu niin sinulle jää aikaa hoitaa ne tärkeimmät asiat yrityksessäsi. Hoidamme asiakaspalvelun sovitusti yrityksesi tarpeiden mukaan. Ohjaamme päivittäiset rutiinit tukemaan yrityksesi strategista päämäärä.

Palveluiden seuranta ja kehittäminen: Seuraamme ja raportoimme asiakaskontaktien laatua, määriä ja aiheita. Asiakasrajapinnasta kerätyn tiedon perusteella kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä yrityksesi kanssa.